"Godmorgon"

hej på er, vaknade för typ 30 minuter sen, haha värt som fan, men va vaken till typ halv 5 i morse :D
Precis tagit min " morgon" snus, och ska snart börja städa i badrummet, efter det blir det att börja med köket.

Pojkvännen lär ju inte va hemma förens runt 10 inatt :O


sitter och kikar igenom massa sponsor mejl, men efterson nattstad fucka sönder går jag miste om massa saker, som en rosa laptop väska med massa bling bling för flera hundra,, den svir mest i hjärtat xD

ahja, så kan det vara,. funderar även på att sälja löshåret jag fick från rapunzelofsweden, otroligt fint hår men mitt lockiga hår passar inte till det platta,.. så om nån vill köpa det så..... 800 för hälften och 1300 för allt, håret är värt ca 3 tusen ( 2 förpackningar) och har bara "användt" det 2 gånger i typ 1 timme....


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-12-20 @ 17:48:28
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0