tacka gud att jag inte är under 18...

fucking jävla tur att jag inte är 17 längre.. får pengar EFTER jul, så hur fan ska man kunna köpa julklappar,pengarna från förra månaden gick ju till hyra och räkningar.
Men eftersom jag e över 18 kan jag beställa på faktura och nog fan är det tur, annars hade alla blivit utan julklappar,, phuuuu!

Betsällt till Mamma&Fredrik , isa ( syster ) Men till Älsklings Linnéa ( minstingen) har jag plockat ihop en liten goodiebag,... hon har ju massa leksaker och kläder e ju inge kul för en 3 åring...
Hon är som jag,älskar väskor och lypsyl/läppstift/läppglans,  hahaha :D så det ska hon få och kladda med :D

Nu ska jag sätta mig och spela lite, sen ska vi dra ner och köra Tooni till ICA :D höhöhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0