sexy!

sommaren 2010 kommer bli oförglömlig ;D izabelle och madeleine ska på roadtrip, och när vi sedan kommer
hem, ja då ni, då ska ni få se på nått snyggt ;)

äntligen som ni ser, har jag fixat min blogg, så nu ser den mkt bättre ut :)
eller rättare sagt http://mallisdesign.blogg.se/ fixade den åt mej :) tack tack tack.

ringde PartyPinglan MalinFuckingSellden förut oxå, då hon hade kasta sej över mej på fb så var tvungen;D
fett najs o prata med henne igen iaf, de va typ åååår sen!
miss <3

men iaf, funderar på att hoppa in i en dusch och sedan sätta mej i soffan med filten o fixa mina naglar :)
längtar tills mina playboy nailsticks kommer ;) hett ;)
sen om nån timme blir det sängen.

godnatt alla mina små söta :$

see yah <3





Kommentarer
Postat av: I*

summer 2010 is going to bee insane :D hahah

2010-02-23 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0