heta kläder till sommaren

Hej på er :D har inte hunnit blogga, tog en tupplur på 3 timmar förut, illa illa.

Lovade ju att lägga upp bilder på kläderna jag fick hem igår, som jag ska ha till Rhodos i sommar ;D passar på nu när det är rea och köper mindre en vadjag kan ha, så jag kan titta på dom och få motivation till att träna och äta nyttigt, idag har jag ätit, 1 banan till frukost, 1 kycklingfilé och 2 tomater till lunch, åt nyss fruktsallad med 1 liten skopa lightglass till, får se om jag äter en shake snart oxå.

Har även cyklat 20min på motionscykel, har sämst kondis, men ökar hela tiden, om en månad borde jag lätt kunna cykla 1 timme ;)




va tvungen att ta med blixt annars syntes inte paljetterna,



kläderna är i stl M/L  har ju L/XL nu, så ska allt hinna komma i dom på 2 månader :)

nån som har bra mat-tips???, äter ju faktiskt 1 mål riktig mat om dagen, byter bara bort 1 mot diétshake :)


Kommentarer
Postat av: Lina

den rosa toppen var super läcker =)

2011-04-05 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0