Lördag eller Söndag?

Jag har varit sjukt förvirrad hela dagen, trott hela tiden att det varit lördag eftersom vi hade skola igår (lördag) öppethus.

Så det är fett jobbigt att det är skola redan i morgon och därför måste jag verkligen sova typ nu.

Idag har jag varit dum :/ köpte mej en påse natur chips;S inte bra........ får verkligen motionera i morgon, kanske straffa mej själv med att hjälpa Adam stapla ved? hmmm..... haha.


nån som vet ifall fötterna krymper när man går ned i vikt?? asså jag vet ju självklart att dom inte minskar med storlekar direkt, men vissa säger att eftersom fötterna inte blir lika "feta" så kan man få nästan 1 stl mindre.

*dessa*


vore ganska najs, har ju ett par skitsnygga klackskor som typ nästan e för små :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0