Min bil :(

Min älskade bil faller sönder,typ. haha, den går som en kratta nu, och kopplingen ger sej snart *snyft*  blir dyrt att få den fräsch igen, urk!

Funderar på att lacka det blåa rosa, hmm? och dra bort svart taxi dekalen, numret är pojkvännens gamla så det är ingen som kan nå en endå, haha.

säffle är en rolig stad btw, nog för att jag har en 740, men den e iallafall superfräsch. men till saken:
att folk inte skämms när dom åker omkring i gamla sltena härk ;S som låter som jag vet inte vad!
Men sen finns det vissa som har superläckra bilar,även fast dom har några år på nacken ( eller ja,många) det visar att dom har lite stil iallafall,och det gillas, tummen upp till er (Y)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har världens träningsvärk i både armar och ben efter idrotten i måndags & tisdags. det är hemskt xD
När jag vaknar på morgonen kan jag knappt resa mej ur sängen, ännu mindre gå på toaletten eftersom ryggen är kass fortfarande oxå.

Men får fortsätta träna så det försvinner :)
Gick ju ner 2 kilo förra veckan, jag skrev det tidigare, men skit samma.

Hinner ju inte gå ner mer än max 15 kilo innan Rhodos, men det gör inte så mycket, kompenserar det med snygga kläder och långt fint hår, vet dock inte vilken färg det blir tills dess,*förslag?*

passar ju bäst i svart, men det e så tråkigt på sommaren.




Nej nu ska jag sova så hörs vi i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0