Träningsvärk -_-

 Godmorgn på er :) har faktiskt varit i skolan en stund, hade 2 lektioner, sen nu har vi rast i över 3 timmar (y)
Men tror jag skiter i sista lektionen,dels för att jag e trött men mest för att jag har VÄRLDENS träningsvärk i låren från idrotten igår,

Vi skulle springa 44 varv i idrottshallen ;O med hinderbana, men jag sprang bara vanligt runt runt runt,. fyyyy!
Men det va jävligt skönt efter :D behöver ju massa motion nu innan Rhodos,

Vägde mej precis nu, och jag har gått ner 2 kilo på en vecka nu :) ganska bra eftersom jag fuskat LITE och knappt motionerat alls :D

Måste börja kämpa som fan nu :) shakes resten av veckan ;)



Nu blir det ett glas bubbelvatten sen en tupplur, hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0