De va ett jävla tjöt på dej :P

Att fula människor ens orkar tjöta o försöka tracka ner på oss snygga,.
snälla lilla anonyma "elev på herrgårdsgymnasiet" du e både FEG och säkert as FUL eftersom du inte vågar stå för vem du e ^^ och det får mej att bry mej mindre om vad du kommenterar i MIN blogg :)  get a life, eller nej, fortsätt besöka min blogg :D håller på att få nya sponsorer, så mer besökare = högre statistik = more stuff for meeeee :D kisses ;) <3

Nu ska jag slänga på mej en ansiktsmask på mitt VACKRA ansikte, vill ju inte få dålig hy eller finnar, finnar e det äckligaste som finns, speciellt när folk har fullt av dom i hela ansiktet.  BLÄÄÄ!


this picture is JUST 4 YOU, "elev på herrgårdsgymnasiet" (säkert nån i min klass) ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda andreasson Eriksson syltsaft osv.

du var jävligt ful, inte för att jag kallar mig snygg, men jag kallar inte dig snygg eller fin på något sätt, haha , lol ..

men du kan ju kalla dig snygg det bevisar ju bara att du har självförtroende.



nä, fyfan.Du blev ju inte snyggare med den masken, hahahhahahahahaha, ser lite ut som en gris med den feta rynkan i pannan :(

2011-02-08 @ 10:46:36
Postat av: Mimmi

Öh noll kommentarer varje dag... nya sponsorer?

2011-02-08 @ 13:02:23
Postat av: Madde

godkänner nästan inga kommentarer, men fårväl ca 10-20 per dag,...



Rynka? det är ett feting ärr jag fick när jag va typ 3 år.....

2011-02-08 @ 15:22:11
URL: http://maddelutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0