Jag är fan helt värdelös

Jag suger så jävla hårt asså, jag kan inte ens följa en diét och gå ner i vikt,. så less på mej själv, jag får ju till och med problem med hälsan seriöst pga vikten,.
Jag vill ju så jävla mycke men klarar max nån dag, allthade vart så mycke enklare om jg bott kvar i kristinehamn och bott själv, att bo med en pinnsmal pojkvänn som bara äter sötsaker 24/7 gör inte saken enklare,.
Jag har NOLL självkontroll,,, jag önskar det fans ett fatcamp jag kunde åka på 1 månad eller 2 :/

behöver gå ner minst 40 kilo nu, 55 kilo så har jag nått min målvikt,  folk klagar när dom väger 10-15 kilo för mycke, jag hade dödat för att få väga 10 kilo över normalvikt,.

jag är sämst,

diét shake och broccoli... ska bli mitt nästa försök, (och fisk 1 gång i veckan....)

jag kommer dö i hjärtinfarkt om 10 år annars typ...


här vägde jag typ 85 kilo, usch... och nu är det mycke mer!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! :) Till att börja med tycker jag att du är jättesöt. Men, jag förstår hur du känner. Jag har alltid varit lite överviktig och aldrig kunnat köpa de kläder jag vill ha. Har också mååååååååååååååååånga gånger försökt med diet och träning som har jag sen brutit efter bara en dag eller två.



Kan ge dig tips. För jag vet hur det är när suget kickar in, eller tankarna "men vi tar det imorgon" eller "man leverb bara en gång". Men kan säga, att jag har hållt min diet i 1 månad nu och förlorat 10,8 cm samt 3 kg.



Tipset är att inte hålla för hårt på maten. Äter man bara 100 kcal om dagen, eller bara grönsaker, klarar inte kroppen det och du kommer börja äta skitmat igen! Ett tips, ät LITE av ALLT! Undvik pasta och bröd.



Jag äter 50 g chocklad och 1 glas cola 1 gång i veckan. Sedan tränar jag 3 gånger i veckan, vilket började med bara en powerwalk, men slutade som gym.



Du fixar det <3 Mejla mig om du vill! [email protected]

2011-02-03 @ 18:51:58
URL: http://tottmar.blogspot.com
Postat av: L

Hej ! du 'är verkligen inte tjock! jag väger typ 63 kg..



OCH vet du ?? jag håller på med en diet som heter ' kålsoppa diet' , sök det på google så kommer det fram.

man går ner typ 4-7 kg i veckan. jag håller på med den dieten. första dagen idag- Det går rätt så bra o jag blir riktigt mått på det med . Nu ska vi bara se om resultatet blir som tänkt , ha det bra :)

2011-02-03 @ 19:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0