klappat & klart, ungefär

Seg dag i skolan, gjorde inte så mycket men slapp vara med klassen, gjorde teoriprovet för lastbil. klarade det såklart ;) sen var jag ute och körde lite....

tog en tupplur när jag kom hem, sen vart och handlat och så, nu på kvällen blev det OC och lite festis ^^
Nu är det dags att sova, skola i morgon är inget jag ser fram emot, inte skolan i sig utan mer att behöva vara där bland allt folk -_-
Dom tog en stooor gruppbild idag alla transportare framför alla typ 8 lastbilarna, men jag ville inte vara med, dels för att jag va klädd som typ skräp och hade håret uppsatt och det är inte vackert xD
dom kunde gärna berättat det dagen innan,,, men men,,,,



Godnatt<3

see yah<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SER JU FÖR HELVETE INTE UT SÅ I VERKLIGHETEN ! SLUTA ANVÄNDA PHOTOSHOP, USCH

2011-02-10 @ 16:27:08
Postat av: fjsefj

tror bilderna ä gamla ja!

2011-02-10 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0