på bra humör idag :)

Är på sjukt bra humör idag :) så tänker inte ge nått svar på tal till idjuuten i min klass eller va de nu e :)
Utan gjort e gjort, men keep it going, kommentarerna alltså.
Även skolan är meddelade om vad som pågår :) dom bad mej att skriva ut allt och ge dom :)
Men får se om jag orkar bry mej :) dom kan ju bara skälla litte, polisen kan ta det vidare .much better

slänger upp en bild på mina nya skor, hur snygga som hellst att ha på sommaren :D



see yah<3






and, jag e van att få massvis med elaka eller dryga kommentarer, inte 200 per dag kanske, men över 50.
Tillhörde nattstad.se s Elite i ett halvår, 2:a dom sista 3 månaderna.... sooo ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

din klasskompisar verkar rätt korkade om man säger så.

2011-02-11 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0