Tidsinställt inlägg



Godmorgon på er, ligger och sover nu, la mej vid 3 inatt :) och anledningen till detta inlägg är för att visa Malin att min "klocka"i inlägget e sötare ^^ höhö

Jag längtar till lovet så jag kan åka till krhamn & åtorp igen :) säffle kryllar av könstigt fölk,
fick en printad bild av en kompis igår natt, som tydligen spionerat på några av dom som "mobbar" mej i skolan deras facebook ^^ känner mej hedrad att ni kopierar mina inlägg och skickar till varandra på fb ^^ kanske skulle leta reda på er och kolla jag oxå ^^ naaajs ....

svarar på fler av era frågor....

vad jag har emot A-klassen,??     hmm, har nog bara nått emot halva, den delen som ser ut som grottfolk, fast nu äre nog lite fler.

lärarna har jag redan pratat med och dom har inget på mej :) så sluta försöka :) eftersom jag inte skriver några namn eller pikar så man förstår vilka jag menar.
Men kan skriva ut namnen om ni vill veta,? 

tror egentligen bara det är 1 av alla som jag stör mej groooovt på, resten hänger bara på "den" så därför ogillar jag er oxå :) 

vad jag ens gör på transport? skulle vilja fråga er det? jag klarar iallafall mina prov galant med både vg&mvg .
finns ingen linje som ligger närmare vad jag vill bli än transport, så därför.
vissa av er är ju bara därför att ragga och vara tuffa :)

and, jag har inte tre dubbelhakor, utan bara en ;P
hellre de en att gå runt och se ut som jag har världens överbett som en annan :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du om du hatar bara en person som du nu skriver varför då ta en hel klass? :s Ingen i våran klass har varken sagt eller gjort dej något ont innan du börja skriv om oss! Inte för att ja vill lägga mej i men att skriva att vi ser ut som grottmänniskor tycker ja ju inte är helt okej.

2011-02-22 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0