trash

MAHAHA jag tror jag dog lite xD nått extremt fult mongo från typ arvika gillar att kommentera min blogg,
Och av kommentarerna att dömma är det en i min klass som är fruktansvärt avundsjuk på mitt utseende,
Skulle JAG använda photoshop,.ha!  om så vore, kan inte ens med nått sånt, men jag önskar så jag kunnde göra bilderna bättre :D  ( syns väl dels på min fina header på bloggen xD )

and, ta reda på vad ordet mobboffer betyder innan du använder det:)

well well :D nu ska vi inte vara så fula och sura :D puss puss

har en ny bättre blogg oxå, men kommer ha kvar denna för att mina söta klasskamrater och A klassen ska kunna roa sej på dagarna , snällt av mej va :D javisst ^^

och kan tillägga att jag vet på ett ungefär exakt vilka som kommenterar eftersom man kan spåra ip adresserna, såå see yah all at school,,, sleep tight bitches ;) <3


ps, slänger upp en bild på senaste shoppingen i möra


Kommentarer
Postat av: fjsefj

jadu kära lilla (ehm, stora?) vän.. förstår inte hur du kan tro att någon är avundsjuk på ditt utseende? :s Du har ju typ 3 dubbelhakor och värre ringar än michelin.

Tror inte att någon är avundsjuk. Förstår inte ens varför du går transport?

2011-02-10 @ 22:39:39
Postat av: Anonym

HAHAHA

2011-02-11 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0