Åtorp

Tjooosan,, har inte haft tid att blogga, i går tog jag bilen och åkte till mamma i Åtorp,typ 14mil ^^  så nu är jag där som sagt :D

Dock har bilen fått fnatt så kommer nog inte hem i morgon som planerat utan på torsdag :/

Träffade älsklingsMalin en stund igår :)  saknat!!!!! :D blir en stund i morgon oxå :D men mamma får nog köra mej dit, för bilen dricker typ 1 liter per kilometer,
fick soppatorsk när det skulle vara typ 10 liter i tanken, Så Fredrik fick komma med en dunk på typ 3-4 liter, 2km senare fick jag soppatorsk igen :O wtf lixom?!!!

Har fått suttit och kollat på en barnfilm i nästan 2 timmar med Linnéa, sötunge, man kan ju inte säga nej ^^ <3
plus att hon haft min dator hela dagen och kollat film, så nu när hon somnat fick jag tillbaka den xD

Så nu ska jag facebooka m,m sen sova, krhamn imorgon som sagt,.. natti natti suckers ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0