huvudvärk av uttråknad?

Hej på er, sitter uppe hos Mike, killarna spelar och jag kikar runt lite på internet.
Var och hämtade ut mina nya skor förut, stövlarna lite finare på bilden än irl, och dom andra va snyggare en på bilden :D slänger upp bild när jag kommer hem inatt ^^

Funderar på att kolla på nån film, men är inte så sugen, har världens huvudvärk, får alltid det när jag har tråkigt :S

Fick presenter av mamma och mormor för att jag fått mitt körkort.
1 bok - LCHF matlagningstips
5pack strumpor
En ögonmask som man lägger i kylen innan.
En Puma handväska (limited edition)
Och en ögonbrynstrimmer (ansiktstrimmer)
Och fick bensin av fredrik.



hörs senare, skriv gärna film tips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0