Segast.se

Godmorgon/eftermiddag :)  vaknade vid halv 2 ;O och jag är skit seg idag :/

Har ätit lite frukost och druckit 2 stora glas vatten, ska snart ta en 40 minutare på motionscykeln,. *pust* kommer aldrig hinna gå ner 50 kilo till sommaren, men 20 kanske, om jag sköter mej, *vilket jag e sämst på men* höhö

gjorde läppförstoring igår, bara underläppen dock, fast det är min överläpp som är minimal  ;S
Nejdå, men katten klöste mej av misstag så min underläpp e as stor nu xD får se till att han tar den övre oxå xD *skämtå sido*


satt och kollade igenom lite bilder förut, hittade lite från blogkeen eventet i gbg som jag blev bjuden till för ett antal månader sen xD  hade ju ingen kamera förutom den på min dåvarande sämsta mobil, så det blev bara bilder på goodiebagen och V.I.P banden
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte att det ser ut som att du behöver gå ner så mkt du :)

2011-03-06 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0