SCHLEEETEN!

Kom precis hem från Karlstad, har varit på vårruset, jag och sara powerwalka HELA vägen, snacka om att jag va slut, trodde mina fötter skulle dö den där sista kilometern xD

Så nu har jag STORA blåsor under fötterna och jag undrar hur jag ska kunna ta mej till skolan i morgon xD

Kom även på att jag måste plugga logistik B som jag ska lämna in i morgon annars får jag frånvaro för eftermiddagen idag som jag fick sluta tidigare om jag lovade att göra klart logistik häftet ;S  xD ajajaj.... plugg nu!



Jo!, jag somnade på Bussen hem, sen väckte sara mej helt random för att typ visa nått, då bet jag mej as hårt i tungan så det typ blödde i 10 min xD bra dag xD ifall ni ville veta lixom xD

Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0