gött,.

nyss vart och solat, vart bara 17 min, men de duger väl.
funderar på om jag kanske skulle börja ta och spara lite pengar, planer på att åka utomlands till hösten, vore det inte j*vligt gött? :D du kan ju haka på då om du vill :D

för övrigt idag så tänkte jag fixa mitt hår lite, klippa kanske, får se hur det blir,
satt och tänkte på sommarhobb förut, blir nog inge för mej iår, kommer va fett fattig under sommaren, får ju inte allt serverat på ett silverfat direkt, som vissa andra,
men vi får se hur det går. tips kanske?

men iaf, har lite löshår liggandes här hemma, äkta såklart, 24cm i längden som är till för att fylla i håret lite, typ i det uppklippta om man har de, funkar skit bra. svart såklart, 1m tror jag de finns kvar, så om det är nån som vill ha så är det bara att höra av sej, så ska vi kunna komma överens om nått,
[email protected]

skor, har 100tals, väskor lika så, ska rensa lite tänkte jag så de kommer nog upp här oxå,

see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0