*Mmmm mums*

gottiiiii,. nu har jag vart stygg, käkat en kebabsallad :$ men de vare värt!
ska nog iväg o sola lite nu, va ett tag sen, eftersom jag fick utslag eller nått, men snart är jag back on track!



tänkte tvinga med mej isa som sällskap. för övrigt idag har de vart slappt, kanppt att ja orka klä på mej förut,
Men det fick bli:

Leggins från kapphal
leopard linne från JC
mina ny vita skor från *****
och min nya söta väska,
inge smink eller smycken, bara ögonbryna som fick va med ^^

nu ska jag kila,


see yah<3

Kommentarer
Postat av: E L L E N ♥

sv: låter härligt!

är väl helt okej med mig, tråkigt dock med allt regn, verkar ju bli regn över valborg också ! :(

kram !

2010-04-29 @ 07:21:15
URL: http://ellx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0