solnedgång,.

solen börjar smyga ner nu, snart en ciggeluring ute i kvällssolen,
sitter och lyssnar på när danni sjunger, va bara tvungen o ladda ner den,
en tjej i kristinehamn, underbar röst.
Funderar även på om jag skulle våga mej ner till solariet efter förra insidenten ^^
*älska min svenska*

skulle behöva en träningscoach, är fett dålig på allt just nu, åt en pizza slise förut o.0
*hjälpa?*

ahmen iaf, vi får höras senare sötisar.



visst längtar vi till sommaren,! kvällarna nere vid hamnen?
gräsfläckarna på strumpbyxorna, rök i håret från grillningen,
öl fläckarna på jackan efter bitchfighten kvällen innan,
dansen du dansa på stan och skämde ut dej framför pojken.

saknar kristinhamns sommaren för 2 år sedan

nu är allt bara sönderknarkat och förstört



see yah<3

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; min har varit helt okej :) take care ♥

2010-04-19 @ 19:18:54
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: j ♥

svar: Kanon, hehe =)

Det funkar verkligen, finns folk som går ner mellan 10-20Kg i månaden med det här, sjukt nice =)



Men skicka ett mail till mig på [email protected] så pratar vi mer där! =)

2010-04-19 @ 19:21:25
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0