Förbannad och ledsen

paketet från nelly kom idag! guuud av bra tyckte man, tills man upptäckte att klänningen jag skulle ha till skolavslutningen INTE! va med.* !!!!!!!pga fel lagerstatus!!!! vad tusan ska jag nu ha på mej,. är så himla förbannad och ledsen, plus att skorna inte passa riktigt heller, eller dom va konstiga, går knappt att gå i ;S

vet inte vart jag ska ta vägen nu, men detta ska dom få sota för!!!! det ska både jag och robert setill!

drog en 10 minutare solning förut, så varmt ute att mer orkade jag inte,. sen följde jag med Maaw till skolan, sen gick vi till stan och köpte glass, *mymms*

nu ska jag sätta mej och sura en stund, och skicka hatmejl till nelly.com

 *snyft*


see yah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0