Lördag,.

Godmorgon alla bloggläsare, fint väder idag eller hur, så tycker ni som sitter inne nu,
ska ta och knalla ut i det fina vädret.
Jag har iaf precis duschat. så sitter med en turban kring huvudet, ska även försöka hitta nån form av klädesplagg att ha på mej idag, får se vad jag kan rota fram :)

nu ska jag slänga i mej en snabb frukost, vailjyogurt och flingor med jordgubbar,
Sen dra på sej lite smink, dock bara bryn,mascara & läppglans, så kanske man får ännu med
färg i annsiktet ^^ läckert

När jag e klar blir det att dra ner till stan med Missy, hon ska visst shoppa lite smink,
jag har dock handlat färdigt för denna månad, ajajajaj, svider i plånboken,



see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0