snart är det dags att sova^^

sitter och kollar runt lite på datorn, funderar på att dra till karlstad i morgon och kolla efter en ny klänning,
Måste ju som sagt ha nått på mej.

nyss duschat med mitt nya schampo och balsam, det va verkligen super bra! det borde ni testa,
köpte 2 av varje. så jag har ett tag :)



nu ska jag strax sova är väl inte så jätte sugen på skolan i morgon, då det bara är ovärda lektioner,
men ska försöka ta mej tid att prata med syon eller vad det heter, ifall jag kan byta skola o grejer.

men men, nu ska jag ta med mej mitt vatten o krypa ner i sängen, fick bli en ny smak idag
Rabarber, smakade väl sådär,.. ingen ny favorit iaf.




Godnatt sötnosar, vi hörs i morgon <3

see yah<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0