Måndag..

hela gårdagen spendera jag i sängen eller inne på toaletten, inte så najs asså,
men när jag vakna i morse var jag mkt bättre :)

vart att tvinga pappa köra oss till maxi så vi kunde storhandla :) nästan 800 i mat xD o det va inte direkt mkt heller xD

när vi lastat in alla varor i bilen o satt oss, rasa maxis tak xD snacka om tur vi hade,
men vart ska vi nu handla xD fast det vi ha räcker nog tills när dom öppnar igen, borde inte va så länge hoppas jag, annars får vi åka till coop :)

idag kom mina efterlängtade skor och löshår, dock är håret hemma i åtorp hos mamma, hon får komma hit med det på torsdag eller nått.

usch va mkt skor jag köpt nu, köpte mej ett par street skor för 2 veckor sen oxå, plus att mina stövlar e trasiga så måste köpa nya såna oxå, blir dyrt detta :)
förra paret skor: inte så najs på bilden, men irl e dom heta :)


ikväll blir det tacopaj : mmm mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0