Tisdag,.

GODMORGON!<3
är i skolan för tillfället, nyss haft idrott, och väntar nu på att matten ska börja, sen slutar jag 11.30 :) gött!
undrar vad man ska hitta på idag, borde åka och handla lite, för de sista pengarna, shoppat upp aööt jag äger, har typ 50 kr kvar tills på torsdag när pengarna kommer. men de klarar jag mej på, har ju mat hemma iaf så det räcker.

det finns en hora i varje stad, som tror hon är snygg och kan få de hon vill ha, men lilla vän, du försöker att ta allt jag har, lyckas du bra?! nää, den första vill vara precis som jag, säga som jag göra som jag, men du kommer alltid bara förbli den lilla horan alla vet att du är, den andra lilla flickan, försökte ta min man, se hur bra det gick, du försökte sedan få han att välja dej eller mej, ha! se hur bra det gick! tillägnat er S & M , får ju inte glömma den lilla 15 åringen oxå, som trodde hon kunde få min man, försökte få han att komma till henne varje kväll till dej, A, lycka till.

13 månader med älsk på lördag ♥

idag vart det mjukisbyxor och en av roberts mjukiströjor, och håret i en toffs,dc skor och inga smycken inget smink, bara ögonbryn såklart ^^

nu ska jag försöka hitta på nått annat, fast va finns de o göra på denna vidriga skola xD tror aldrig jag vart på en skola där det seriöst bara går snuskiga lodisar. haha!


see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0