Kvällstjöt,..

Hej på er :) hur mår ni? ,.  sitter hemma och funderar på livet, eller nja, funderar mest på vad man ska göra nu.
kollat klart på två filmer, sista va beck - i stormens öga eller nått hette den, rätt bra.

shoppat lite bling bling o kläder, inga fel alls ^^ Ätit en panpizza och drickit lokavatten, min middag idag.
vart bara o sola en 10 minutare förut då jag upptäkte att febern kom krypandes tillbaka. *stavarN*

menmen,vad gör man inte för o se snygg ut, och vill ni veta nå roligt, det e tur att solariet ligger 1 minut från mej,
så ingen såg mej smyga dit utan ögonbryn ^^ läckert!!




nu är mitt hår klippt och färgat, ^^ fräääscht igen de vill säga.
Nu ska jag sätta mej i soffan o fixa naglarna o dricka lite vatten
.


see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0