Läggdags,.

ska strax sova, har kollat lite film med älskling. så nu kollar jag datorn en sista stund.

Har suttit och funderat lite, tänk va patetiska folk kan vara, ni är fan vidriga, gå och snacka skit om mej bakom min rygg, men ALDRIG under dessa 3 år har ni någonsin vågat säga nått till mej, varför?
Är ni helt enkelt bara för fega?
Som du, du är inget annat en än halvfet liten gris med konstig näsa, vem e du att gå omkring o snacka om att jag är fet? jag är iaf snygg för övrigt, vilket man absolut inte kan säga om dej.

Jag är ofta osams med Malin, vi har perioder, ibland rätt långa, då vi inte är direkt vänner, då vi blivit osams av olika anledningar, Men Malin vet iaf vad jag tycker,. vi är så jävla olika, men ändå så lika, så det händer rätt ofta,
Men vi har minst lika kul när allt är bra igen.
´haha, om ni våga komma till mej o snacka, vilket ni nu inte gör, men om, så skulle jag bara skratta er rakt upp i ansiktet, för ni är inte ens värd min tid, orkar inte ens svara de gånger ni försöker skriva, tex på msn,.
sitter bara o garvar, och kalla mej elak, men jag skrattar åt eran olycka, även om en nära till er dör, tycker jag inte ett dugg synd om er,. haha. BITCH!

men nu ska jag sova :) sköönt,.. lång skoldag i morgon, det mina vänner, är mindre skönt xD
godnatt på er sötnosar<3¨




see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0