*Mmmm*

nyss käkat en halv kebabrulle, orka fan inte mer, drack en monster oxå, är nog första gången jag drack upp en hel ^^

jag dör snart, hur kan en människa va så jävla korkad, hahaha, herregud, inget namn nämt, men de flesta som känner mej fattar nog vem jag menar.
Hur kan man sitta där och hitta på en massa påståenden, om saker som får en att verka känd och grejer,
Folk i denna stad, har bara dåliga saker att säga om den, och de fattar den inte ens själv.
det är ju pinsamt,

Lilla du, om du läser detta, sluta upp med det där innan du skämmer ut dej totalt ^^

har tappat bort mitt busskort ;o undrar hur jag ska ta mej till skolan i morgon, för går gör jag inte, inte för att jag e lat, utan för att jag får skavsår mellan benen ;O för att mina lår är för feta xD tänk va illa.
Måste skärpa mej nu, det är fan tur att ja e söt endå, när det är såhär ^^

nu ska jag spela lite,



see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0