suck,..

sitter och läser runt på lite olika bloggar, och ser att vissa inte har några kommentarer alls, det kan ju bero på att dom inte vågar visa all negativ kritik dom får, jag menar jag tycker det är såå fjolligt att inte lägga ut dom så andra ser, det visar ju bara att dom är fega och osäkra på sej själva,
varför ha en blogg där kommentarerna måste bekräftas innan dom visas, såå fegt enligt min mening.
men men alla kan ju inte vara lika modiga som mej,

jag har dock inga kommentarer då jag vart off från bloggen i typ 3 dagar nu, men ca 30-40 läsare har iaf hängt kvar dagligen för att hålla koll på mej, men nu är jag igång igen.
så nu får vi se när läsarna börjar frodas ^^ hehe.

orkade inte klä på mej och åka ut, det var alldeles för jobbigt för mej, eftersom jag e sjuk och har väldigt ont i halsen.

see yah<3


Kommentarer
Postat av: 3lin

vi hänger kvar, det kan du lita på

2010-05-13 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0