Torsdag,.

Hej allihopa det är jag igen<3 är så fruktansvärt sjuk, det kommer och går, ibland kan jag knappt resa mej ur sängen, Men tänkte försöka kratta ihop ett littet inlägg.
 *så typiskt att jag ska bli sjuk när det är långhelg och márten i säffle ;( *



nyss käkat nästan en halv pizza, klara inte att få i mej mer, hemskt,.. så bra går det med min diet,. ;S fail on me

i morgon ska jag till min privata frisör och klippa mej och färga håret :) det ska bli fint,
fick även ett par nya gör snygga leggins av mamma under veckan, det behövdes, måste ner till skomakaren o fixa klackarna på mina underbara stövlar innan dom går sönder helt ;/ vore inte så najs.

Men nu ska jag dricka lite cola, hoppa in i duschen, sen blir det soffmys med älskling


see yah<3


Kommentarer
Postat av: sarah

din blogg is the shit helt enkelt, keep it up girl

2010-05-13 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0