tupplur

hehe, vaknade för typ en timme sen efter att ha tagit en tupplur xD haha fult namn,. iaf,. sen har jag kollat på 2 avsnitt av vampire diaries, så bra, kom en liten skvätt från ögonvrån i avsnitt 21 tror ja de va ^^

är gööör hungrig nu, och älskling har mitt bankotmatkort, så ingen mat kan jag köpa, ;( sen tror han att jag tänker äta nudlar,. så väl känner han mej ;/

vet inte vad det blir idag, ska iaf in till degerfors vid 8 och hämta ut mitt paket,. och hämta syster såklart.

men nu ska jag sitta och tjura som en idiot, på robert för att han har mitt kort och för att ja e hungrig och vägrar äta dom äckliga nudlarna.

en banan hade varit gott


see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0