förskräcklig bloggare

Jag har blivit en förskräcklig bloggare, och jag som en gång låg bland eliterna :/ 2:a på Nattstadi flera månader va ju inte allt för illa.

Men mitt tråkiga nya bonne liv i säffle gör att det inte finns nått att skriva om, händer det inget finns det inget att skriva om,

brukar skriva om saker jag shoppat, och så får det fortsätta.
Men, jag måste verkligen ta tag i min vikt för detta går inte längre, min passion i livet är ju kläder och skor, men eftersom jag knappt hittar kläder som passar blir de mest skor, så detta måste fixas.
så ska börja skriva tips och idér om hur man går ner i vikt,vad som funkar och inte funkar.



mitt nyaste inköp efter iphonen ^^


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0