Fullspäckad dag, minst sagt

Herregud vilken dag, när klockan var 14.00 kom jag på att jag skulle ta bussen till krhamn som gick 14.30, han knappt få på mej kläder och ännu mindre smink,.

10 mil senare var jag framme och tog en shopping runda samt fika på stan med min älskade Malin, det behövdes verkligen, har lixom bara pojkvännen o hans polare här, ingen att fika med och ingen att shoppa med.

Tog en baguette till "Lunch" och sen en latte efter maten. gott,,,,




vart inte så mycke handlat, men fick med mej några super snygga örhängen och några ansiktsmasker (Y)





Nu ska jag kolla på chuck sen blire fanimej sova, brukar sova vid den här tiden,,,
Tack malin för en toppen dag, den var kort men awesome <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0