G33kz0r <3 biobiljetter

Gud vad jag älskar mej själv, jag e så awesome, 2 biobiljetter till mej bara för att jag är jag. tack gratisbio.se

Kom hem från skolan för typ 1 timme sen, mötet gick braaaa (Y) inga klagomål på mej den här gången, jag har blivit en lydig flicka.

Idag är en jobbig dag, det är dagen innan lön, usch. Men imorgon blir det att handla lite, men får bara 1273kr sen får jag resten den 31:a... men det jobbiga är att jag kommer bara ha 2000 att leva för, till mat, snus och annat efter att räkningarna e betalda.

Malin är söt och stefan är dum! tycker hon är stark fast han precis dumpat henne, VIA SMS!!!! fail !!! jag och stefan har ALLTID hatat varandra, men nu hatar jag han ännu mer -_-
http://misschampion.blogspot.com/


bilden e as gammal xD

see yah<3


Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaaaaw

Åh du är så söt min lilla goding <3

2011-01-24 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0