Godmorgon haters ;)

igår somnade jag inte fören klockan elva, så det var fett jobbigt att gå upp idag,.
Men jag måste ju uppdatera bloggen såklart, så därför ställer jag alltid klockan på 10-20 minuter tidigare. Dock är jag en väldigt dålig bloggare resten av dagen jämt, så jag får skylla mej själv att jag gått från ca 5 tusen läsare om dagen till ca 500 :/  inte bra Madde.

Dags att göra mej klar för skolan, kan ju inte gå så som jag brukar till skolan, när jag e uppe på transport, nä inga mjukisar & uppsatt hår när man e nere på vanliga skolan.
Det blir ett par leggins,nån snygg tunika och ett par uggs i nån söt färg, dom mörkbruna kanske? eller dom "vanliga"?




see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0