Guud så gott, men oj så mätt

Vart lite lat med maten, så vart bara räkor, och räkchips ^^ hehe, men fy så gott det var. och det kosta bara 55kr alltihop :D awesome!! detta kommer jag köpa fler gånger,,
Kanke riktig sushi nästa gång oxå :)




Vart ingen ansiktsmask förut så tar de nu,. kollade på filmen unstoppable till maten, läskigt bra, jag som e så rädd för tåg då men endå,skit bra film (Y)

Har prov i morgon så ska plugga på det en timme innan läggdags, kanske bloggar innan jag somnar ;)

see yah<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, kika gärna in på min blogg :) gillar du det du ser, lägg gärna till mig på bloglovin så gör jag detsamma för dig!



OBS: GIllar du elov o beny? då har du kommit rätt eftersom elov är min pojkvän!:)

2011-01-27 @ 00:22:26
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: stina

fan va gott!

2011-01-29 @ 17:23:10
URL: http://februaribarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0