hemmakväll + spa

Guuud vad jag är sugen på kyckling och ris med currysås nu, jag tror jag smäller av snart, måste verkligen ha det nu på en gång!!!!
Min kära syster va ju tvungen att nämna kyckling, sen va det kört för min del. Jag nöjjer mej inte förens jag fått det nu.  Brukar ni oxå få så?


Sen när jag gått och handlat min älskade kyckling, lagat den och ätit den, då börjar min slapp söndag.
Kvällen kommer spenderas i soffan, eller sängen, beror på om det blir film på tv eller i datorn, efter en lååång dusch, ansiktmask, helkropps spray-tan m,m såklart.....

Dagens: Skaffa en iphone 4!!! har man inte en iphone är man ingen!! då kan du lika gärna hänga dej,

Madeleine Geekzor Källström

see yah<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0