herregud....

Vet ni vad, jag sov till 5 i elva idag, shitt, jag brukar vakna vid 8-9 och vara pigg som en lärka och gå upp, måste varit för att jag va uppe så länge igår xD

Min morgon har sätt ut som såhär:
Malin har terrat mej med linjaler.
Jag har varit till Lidl och shoppat xD lidl e as bra, orka sthlm snobbar som tycker man e en pundare om man handlar där,
Men jag menar, de e juinte lixom lidl som sitter och stickar tröjorna xD



och jag vet att pizza e helt emot min diet,. men, ska supa på fredag, vilket jag aldrig gör, så dieten får vänta lite till... men jag kommer inte sluta motionera bara för de, annars blir jag ju ännu fetare (Y)


see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0