Jag är AWESOME

jag är ganska så jävla bra faktsikt :D innan jul var jag ju aldrig i skolan pga av många anledningar, så jag var borta "om man räknar bort lovet" i 5 veckor, och då kommer man ju as mycke efter. rektorn ville att jag skulle börja om tvåan för att jag inte skulle hinna ikapp dom andra innan sommaren.



Men HA!!! han kan kyssa mej i röva :D jag gjorde ju 1 prov igår som jag klarade, o jag pluggade 1 timme innan jag la mej :D sen gjorde jag ett prov idag med 50 frågor varav 38 var G. jag plugga i ca 1 timme på de oxå igårkväll,
så nu har jag bara ett träningshäfte om bromsar som jag ska göra, sen är jag där resten av klassen är, och jag har alltså kommit ikapp dom andra på typ 2 veckor,
sommarlovet my assss ;)

Kolla på den här skönheten , grrrrrrrrrrr it makes me horney





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0