Misshandel

Jag tänkte ta upp det här med bloggare som skriver i sina bloggar om att dom tex blivit misshandlade eller våldtagna.

Alltså, jag personligen tycker det är patetiskt, det är ju bara ett lamt rop på uppmärksamhet, varesig det är sant eller inte, tycker inte man skriver om det. en blogg är inte "personlig" som en dagbok, man skriver kanske personliga saker, men bara sånt man vill att folk ska veta.

Som den här 14åriga mamman som syns i bloggtoppen nu, herregud vad är hennes problem då?
Det kan ju knappast varit så farligt om ens sant eftersom du "skryter" om det i din blogg.



Nej folk som blir misshandlade eller våldtagna skriver inte om det i sina små skit bloggar,

*off topic* Hennes blogg är nog den mest värdelösa och tråkigaste jag nånsin vart inne på*
 jag förstår att hon drog till med det där, annars hade hon väl tappat alla läsare


Kommentarer
Postat av: Enander

Bara en tanke! folk som vart utsatta för något sådant behöver ofta prata om det för att kunna bearbeta händelsen och alla har inte någon som dem kan prata med så en blogg skulle kunna funka som ett hjälpmedel!! ibland (inte alltid) söker personerna inte uppmärksamhet utan mer hjälp, bara så du vet! :)

2011-01-19 @ 07:52:31
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0