Nu jävlar skiter ja detta

Nu är jag så trött på att binero skiten fuckar sönder, så jag tog bort allt, nu finns inte g33kz0rs.se utan bara maddelutti.blogg.se 

Idag börjar jag med en diet som heter LCHF, det går kort sagt ut på att man inte äter kolhydrater. buuhuu min älskade potatis :(  ahja, tur att jag får äta kyckling iallafall :D

Idag har jag även tagit en promenad på exakt 4.3 km höhö, o senare i eftermiddag ska jag cykla lite på motionscykeln.
Känner att jag kommer dö av fetma snart annars, mina lungor är nog helt ihop pressade av allt fett. seriöst alltså.

Och de som kört stenhårt och seriöst med den här metoden har loosat 30 kilo på 5 månader give and take, och det e ju typ vad jag behöver göra innan beachen 2011.

SÅ NU DRAR JAG IGÅNG PÅ RIKTIGT !!!





Kommentarer
Postat av: hanna

vill du bli veckans blogg? kika in hos mig och läs texten och sedan anmäl dig och få massor av extra läsare.

2011-01-18 @ 14:22:59
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0