Plugga är inte min starka sida -_-

Jag har alltid haft det lätt att ta mej igenom skolan, proven har inte varit seriösa så man har kunnat "fuska" jag har kunnat fjäska till mej betyg m,m eller så har jag fått göra omprov på samma prov och då har jag ju redan sätt frågorna.
Och allt detta har ju gjort mej väldigt lat med att plugga, under 9:an och under mina senaste 3 år i gymnasiet har det vart som det står åvan. Men nu när jag kommit till en seriös skola med seriösa prov och seriösa lärare kommer allt som ett slag i annsiktet, jag måste faktiskt plugga för att ta mej igenom detta. bläääk

ahja man måste väl ta riktigt ansvar för sin framtid nån gång istället för att glida igenom på en räkmacka...
Men det har varit gött det kan man ju inte neka ^^

i och med detta nu så längtar man ju tillbaka till presterud på ett sätt, men det är ju även kul att faktiskt lära sej saker på riktigt...

nej nu svammlar jag bara samma saker,,, bäst att plugga vidare, pappren & häftena ni ser på bilden är för 1 prov !!! guud, men det e ju så himla viktiga grejer när det gäller lastbilar&transport, det är inte bara att tuta och köra lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0