sorry people.

Förlåt för dålig bloggning, men har inget att skriva om.

Fick MVG på provet jag gjorde i tordags (tunga fordon) :D mitt första men troligtvis sista ^^

Igår gick jag och la mej redan vid tio fast det va fredag, men var så himla trött och sleten. Men idag tar jag nya tag, min diet börjar på tisdag när jag får pengar, men tills dess kör jag med mitt pulvet/shake,
Har cyklat 15 min idag, tills jag fick huvudvärk, troligtvis vätskebrist,
Har blandat en shake som står i kylen, blir att dricka den strax,

Duschade nyss och har haft i mitt otroliga serum i håret, det blir som i filmerna när dom slänger med sitt blanka och perfekta hår, alla borde ha detta,
Jag fick mitt av
http://www.welovebeauty.se/ super snällt av dom, 229kr för er anda, Jag måste säga att det är värt pengarna, även om mitt va gratis,

DET ÄR REN LYX ! har man inte detta är man INGEN.. typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0