Tidig kväll & Tidig morgon

Gick och la mej runt halv tolv igår, och det har inte hänt på flera månader, men som vanligt med min otur vaknade jag 5 över 6 och var as pigg. Så nu sitter jag här och försöker roa mej. kollar på lite serier på kanal5play m,m ... och Busar med Rasmus som ligger på rygg mellan mina ben och biter mej i händerna xD han blir arg när man gosar han på magen :D då får man både tänder och klor i händer & armar :D

Fredag idag ;S va blire med livet, jag hatar helger, enda sen jag flytta till säffle harjag hatat helger, finns INGET att göra, på sommaren är det som en fest varje kväll, men nu,, bläääääääk....




hörs sen, ska plåååga min katt lite mer, muahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0