Vidrigt eller vad?

skrev om detta i min gamla blogg , men nu är det faktiskt vidrigare en vidrigast? vart är världen påväg?

den troslösa och topless delen är väl okej, men jag snackar om orakade armhålor *bläääk*

* urklipp från http://www.aftonbladet.se/wendela/article8402099.ab *

American Apparels nya kampanj kritiseras på nätet

”Pedofilish.” ”Creepy.” ”Kampanjen har gått för långt.”

Klädkedjan American Apparel provocerar igen.

Den här gången med orakade armhålor, troslösa och toppless modeller.

En modell målar naglarna, endast iförd trosor.

En annan visar sina inte helt nyrakade armhålor.

En tredje klättrar i träd och avlöjar en troslös rumpa.

Bilderna ingår i American Apparels senaste kampanj med printannonser och har redan väckt reaktioner.

På Twitter och bloggar kallas den ”creepy”.

Flera tyckare menar att den har pedofila undertoner och har gått över gränsen


Kommentarer
Postat av: sara

herregud. detta är så himla löjligt.

vi lever för helvete på 2000-talet, är det inte dags att bli lite fritänkande? hur kommer det sig att det mest naturliga i hela världen är vidrigt?

ingen har väl dött av att se lite bröst och hår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0