FRÅGOR!

Har fått lite frågor angånde rhodos som jag snabbt tänkte svara på.

Köpte du inte med dig något ifrån rhodos? - Nja nästan inget alls till mej själv, bara jättetändaren och en parfym ,lacost tuch of pink, fejk såklart men för 2,30 euro äre klart värt. sen köpte jag sprit till mammas man och en enorm toblerone till mamma, syrran fick en parfym samma som den jag köpte själv.
Älsklingen fick ett par as läckra rosa/svarta shorts, en tändare och en lacost parfym. sen vare inge mer, åkte ju hem så hastigt.

Såg du några kändisar? - emh mja, men jag tycker inte dom kallas kändisar, några fjantar från bigbrother och paradisehotel m,m de flesta åkte ju ner nu i veckan och förra.

Ångarar du att du åkte hem? - Ja fast så kan jag inte säga egentligen , hade ju inget val, men ledsamt va det att bli tvungen att åka hem exakt 2 månader för tidigt pga av att chefen på sugar club va en fitta.

sen fans det 2-3 larviga frågor som jag inte tänker ta med, men nej jag hade INTE sex med nån där nere eller liknande, är som sagt förlovad!



Han ju ta lite bilder innan jag åkte hem, men dom kommer upp så fort jag skaffat usb grejimojen.xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0