Förlåt för bloggavbrottet

Hej på er. förlåt för SÄMST uppdatering, haft mycket att stå i sen jag kom hem.

Men nu ni, nu händer det grejer, och allt hänger på i morgon. klockan halv 5 får jag svaret. vilket svar undrar ni? vad händer då?
Jo det ska jag berätta för er, om allt går som det ska imorgon, vilket är 50/50 chans, så åker jag tillbaka till Rhodos igen!!! <3 så höll tummarna för mej imorgon.

Ska ringa socialen imorgon vid 8 tiden -_- eftersom jag tydligen inte fick pengar i juni bara för att jag fyller 20 iår, dumheter, hur hade dom tänkt att jag skulle kunna betala hyran? tur att min älskling la ut min del sålänge <3  ;S



Jaja, Nu blir det film sen gööööör sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0