Hemma från 2 veckors praktik

Har inte hunnit blogga sen jag kom hem, ville umgås med älsklingen och vännerna. Men börjar ordentligt nu.


emelie, min handledare och även barndoms vän, kul att träffas igen :D


Hade massa paket när jag kom hem, det gillar vi eller hur?! ;D
Håller även på att packa resväskan nu så jag inte glömmer massa saker när jag åker, e bara 9 dagar kvar tills vi sitter på tåget, 10 dagar kvar tills vi lyfter :D så jäääävla kul!

*köpte en kamera på tradera 61kr, sjukt bra! behövde ha nån med mej så ni får bilder. kommer ju inte ha med mej min iphone.



Har massor att göra de här dagarna nu, älsklingen tar studenten 3 dagar kvar i skolan för min del. Och eftersom det verkligen redan är sommar väder hinner jag göra lite "sommar" saker med vännerna, för jag kommer ju vara borta hela sommaren, 68 dagar.

Nu ska jag göra lite wook så skriver jag ikväll :D 

see yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0